Fail

Designen blir lite försenad så ni får stå ut med den här tråkiga layouten några timmar eller en dag till. Anledningen? jag har suttit i fyra hela timmar och skrivit på en inlämningsuppgift till skolan. Fy fan säger jag bara och inte blev det bra heller. Jag hatar att ha prestationsångest.

Jag har ätit två falaflar idag men annars är det lugnt. Mamma kommer tvinga mig att ta lite middag men min nya taktik är att äta lite till både lunh och middag för att undvika både hetsätning och andras misstankar.


Kommentarer
Postat av: felicia

Sv: Va kul! Jag är med jag köpte ju et gym/gympa kort på friskis :)

Föresten idag har jag failat så jävla stort... hatar hatar mig.

2009-12-15 @ 18:33:19
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0