Födelsedagsfirande

woho, idag vaknade jag minsann av att min kära mamma o plastpappa kom in och sjöng för mig. Frukost på sängen och massor av paket. Men finn ett fel i den senaste meningen. Frukost på sängen hade varit mysigt om jag faktiskt slapp äta den men nej då, två mackor fick de allt i mig.
Anledningen till detta då? Jag fyller 18 imorgon så det blir lite firande med mammas sida av släkten idag.

Ångesten börjar dock smyga sig på. Jag vet nämligen att det står en fin tårta i kylen med en ful, fet och äcklig insida. Jag är svag som inte kan stå emot så det får bli en liten bit. Alla har ju ögonen på mig idag eftersom jag är den som firas. Sist jag fyllde år sprang jag ut i skogen och spydde efteråt. Inte så mysigt när man har en hund med sig som oroligt står och gnyr vid ens sida.

Kommentarer
Postat av: sero

Födelsedagar är så jobbiga.

Men vet du vad, En dålig dag leder till en bra dag.

Kämpa på!

2009-12-21 @ 09:36:24
URL: http://sero.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0