Julmat

Nackdelen med att ha skilda föräldrar är att man måste fira jul flera gånger. Det innebär att man även måste äta julmat flera gånger. Jag klarade mig hyffsat på julafton och åt endast en liten portion men juldagen var riktigt jobbig eftersom jag fick godis i julklapp. Juldagen gick med andra ord åt helvete.

Anledningen till att jag kom in på detta var att F med familj snart kommer och äter julmat. Jättekul att träffa F och alla andra igen trots att jag får panik av folksamlingar. Får se hur det går med julmaten men eftersom jag itne äter så mycket kött brukar jag kunan smita undan från det mesta.

Det som känns bra idag är att jag har jobbat på djurskyddet imorse. Nu låter jag som en enstöring i värsta laget men djur är faktiskt de enda varelserna man fullt ut kan lita på. Jag trivs i missarnas sällskap och det gör inte ens något att jag stinker kattpiss när jag väl kommer hem.

Det var en liten sammanfatnning av min julhelg. Hoppas att alla andra har haft det toppen. :)

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0