Kräk och äckelmat

Vill ni ha ingående detaljer om dagens spya? Nej, trodde väl inte det heller men jag måste bara ge ett varmt råd. Spy aldrig någonsin efter att ha ätit någon typ av fisk. Vidrigt!

Familjen bestämde sig för att köpa pizza idag och eftersom de skulle misstänkt mig gick jag med på att ta en sallad åtminstone men ush vad fet jag kände mig efteråt. Nu har jag ångest och hela mitt liv kommer rasa samman vilken minut som helst känns det som.

Imorgon är det som sagt julafton och jag hoppas att våra bilproblem löser sig så vi kommer iväg till släkten. Med bilproblem menar jag att vår förra bil gick sönder för några dagar sedan så pappa och M köpte en ny som de hämtade idag. Tro fan att den bilen inte startar nu.

God Jul allesammans.
Ta det lugnt med julmaten. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0