Mer jul

Ja vad händer idag då? Julmat såklart! Det är dags för julfirande med mamma och släkten på hennes sida. Dessutom står min våg hemma hos mamma så idag får jag chansen att väga mig för första gången på en vecka. Jag vet inte om jag vågar efter all hets de senaste två dagarna. Men det är dags att ta tag i det här nu.

Det var trevligt att träffa alla igår även om jag fick mer eller mindre panik precis innan. Det gick helt okej med maten men det är konstigt att ingen misstänker något eftersom jag och F alltid är som "värst" och äter som minst när vi är med varandra.

"Andra lever för att äta, jag äter för att leva". Hoho om det ändå vore så väl. I det här citatet symboliserar jag det första tyvärr.

Kommentarer
Postat av: sero

Jag hade sån ångest, hela vägen hem (1.5 timme) satt jag i bilen och grät.

Fy så äcklig jag känner mig.

2009-12-27 @ 20:26:44
URL: http://sero.webblogg.se/
Postat av: felicia

Haha! Ja det är konstigt att ingen tycker att det är konsigt men bra för oss!

Stay strong<3

2009-12-29 @ 12:12:12
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0