Nothing taste as good as thin feels!


Det här har hittils varit en bra dag när det kommer till maten. Har knappt ätit någonting trots att jag lovade mig själv att byta strategi när det kom till bantningen. Jag kanske borde äta något litet och fettsnålt för att undvika hets med andra ord.

Det här med att försöka svälta sig själv, spy och så vidare har verkligen förändrat mig. Mitt umgänge med andra människor har säkert minskat med åtminstone 80 %, jag har blivit mer eller mindre folkskygg och jag är konstant arg. Visst, det är jobbigt men absolut värt det när man väl ser resultatet på vågen.

Det var länge sedan jag såg något resultat nu. Trots hårt kämpande går siffrorna uppåt. Det måste betyda att jag inte kämpar och anstränger mig tillräckligt hårt. Nu får det vara nog. Kilona ska rasa av mig och bloggen ska hjälpa mig. Det är så peppande att veta att jag måste skriva om det blir en misslyckad dag eller två.



                                                            

Kommentarer
Postat av: felicia

Va roligt att det har gått bra idag :)

Vi fixar det här!

<3

2009-12-16 @ 15:39:14
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: sero

(svar)Thah ja, det förstår jag.

Och jag skrattade åt det själv efteråt...

Så lite kul är det.

2009-12-16 @ 19:12:34
URL: http://sero.webblogg.se/
Postat av: felicia

Kan vi träffas nån gång den här veckan? <3

2009-12-16 @ 23:44:20
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0