Nyår

Ja då var det nyår igen. Det känns bra på många sätt för nu får jag en chans att bara börja om. Stryka ett streck över all hets det här året och börja om från noll. Det känns också bra att ha tagit sig igenom ett helt år till. Ett helt år av skit och ångest men jag lever fortfarande.

Samtidigt skriker pessimisten inom mig att ett nytt år inte kommer göra någonting bättre. Det blir ett nytt år där jag är för svag för att sluta äta. Ett nytt år av skit, ångest, stress och mer eller mindre dödslängtan. Nu har jag ett helt år framför mig och det känns tungt.

Förlåt om jag förstörde nyårshumöret för någon men jag var tvungen att skriva av mig.

Gott Nytt År i alla fall. :)

Kommentarer
Postat av: sero

Gott nytt år på dig, jag ska vinna under 2010.

Det bara är så

och du har så rätt fan va vi alla har gått igenom saker och vi är fortfarande här.

Även om det inte alltid har varit värt det.

KÄMPA PÅ!



(visst får du länka=))

2009-12-31 @ 13:52:58
URL: http://sero.webblogg.se/
Postat av: felicia

Vi är duktiga som har klarat av att leva ett år till :)



Sv: Va bra att du har nått att se fram emot iaf <3

KraM<3<3

2009-12-31 @ 13:54:15
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0