One down, ten left to go

Det var länge sedan jag kände mig så lättad som när jag ställde mig på vågen imorse. Jag har gått ner nästan ett kilo över julhelgen trots min okontrollerade hets de senaste dagarna. Ett kilo är inte särskilt mycket men eftersom jag var helt övertygad om motsatsen är det ett glädjerus inom mig just nu.

Men jag måste erkänna att jag är livrädd. Det är snart dags för den beryktade "tjejveckan" och det är då min hets brukar ta fart ordentligt. Jag måste lära mig att kontrollera mig. Det är så värdelöst att kämpa stenhårt i tre veckor bara för att förstöra allt den fjärde.

Kommentarer
Postat av: sero

ett kilo är jätte bra! tummen upp för dig!<3

2009-12-28 @ 22:25:14
URL: http://sero.webblogg.se/
Postat av: felicia

Jag har också gått ner 1kg med hjälp av 3 Dulcolax och idag ska jag fasta måste få bort det jag lagt på mig under julen ;__;

2009-12-29 @ 12:14:37
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0