Same same but still so different.

Hm idag fylldes jag av den hemska ångestkänslan igen. Den som smyger sig på utan förvarning och kan förvandla den bästa av dagar till ett rent helvete. Men det var så konstigt. Jag är van vid att ha ångest och jag har nästan lärt mig att bara lägga mig ner, andas och vänta ut attacken. Men idag kände jag mig tom. Det kändes som att ångestattacken ville slå till med full kraft men allt som hände var att jag kännde mig illa till mods. Det känns inte bra. Hellre en rejäl attack som rensar hjärnan på alla känslor som är bosatta inom mig än den tärande, utdragna känslan som bara eskalerar tills det slutligen brister.

Jaja, hoppas att ni har haft en bättre dag än jag.

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0