Städning och kaloriförbränning

Hallå.

Idag är det dags för storstädning av mitt rum. Sjukt tråkigt eftersom jag städar så sällan och det är riktigt stökigt nu. Stökigt, dammigt och äckligt. Vilken fräsh information ni får nu men vad fan. Det tål ni nog. Det är i alla fall bra att jag bränner kalorier när jag städar. Jag hade nämligen bara gått ner ett ynka hekto från igår. Inet bra för fem öre men det kunde ha varit värre. Om man går upp i vikt försvinner ju motivationen så det är vad jag försöker undvika.

Fick en jättebra fråga bland kommentarerna igår. Det kan kanske vara lite intressant att veta så jag svarar här.

Det är grymt pinsamt men mitt nuvarande BMI är mellan 22 och 23. Ja satsar på 17 åtminstone till att börja med  (52 kg för mig) men det är många delmål att uppnå innan dess. I sådana här lägen hatar jag att vara lång för det går så långsamt att ändra sitt BMI.

Jaja, återkommer kanske med ett inlägg efter städningen.

Kommentarer
Postat av: felicia

Sv: Ja nu äntligen blir det av på tisdag ^^

Ja jag följer med då :)

KraM<3

2009-12-20 @ 09:10:41
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0