Tråkig uppdatering

Jag har tyvärr inte så mycket "kul" att berätta idag. Men det är väl lite segt innan man kommer igång helt med bloggandet?

Dagen har varit grymt dålig trots att jag fick jullov idag. Det firades med smörgåstårta och jag åt! Plus att jag har ätit t vå mackor idag. Men om jag på något sätt ska försöka se det lite positivt så åt jag en apelsin när vi skulle fika efter avslutningen idag. Och det gjorde jag fast läraren hade bakat massor av olika kaksorter och bullar. Det är förhoppningsvi sen bra början när man faktiskt väljer att äta frukt istället och inte tvingar sig själv.


Kommentarer
Postat av: felicia

Bra! :)

Kan vi träffas i helgen på en kopp te eller nått? KraM<3

2009-12-18 @ 12:35:57
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0