Internetkrångel

Jag hade tänkt uppdatera igår men mamma loggade in och distraherade mig på skype och sedan dog min internetanslutning. Har haft panik hela morgonen för att få igång det. Snacka om att internet blir ens enda trygghet/kontakt med omvärlden när man inte är hemma på samma sätt längre.

Aja, jag kan ju som sagt inte väga mig här och vet inte om jag har gått ner i vikt men det känns faktiskt så. Min mage är nästan helt platt igen och igår kände jag mina höftben. Jag har ätit både frukost, lunch och middag när jag har varit här men jag småäter inte alls. Det känns verkligen som att jag har brutit den vanan och dessutom vågar jag inte hetsäta här. Bara det är väl egentligen en anledning för mig att stanna kvar här istället för att åka hem. Plus att jag egentligen vill vara kvar här men det känns jobbigt när jag hela tiden bara går och väntar på¨att mina halsproblem ska komma tillbaka. Kan liksom inte slappna av för en sekund. Jag vet att det låter töntigt men när jag får halsböld och verkligen itne kan pratta o knappt andas så blir jag helt sjukt "mammig". Som när man var liten och bara behövde bli omhändertagen haha xD 

Kommentarer
Postat av: felicia

Va skönt att du inte småäter längre :)

Du klarar det!

stay strong <3

2010-08-23 @ 13:54:13
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: felicia

Sv: Ja precis!

Men i morgon ska jag gå till socialen så får dom hjälpa mig att komma in på framsteget eftersom att eskil vägrar att betala min plats.

KraM<3

2010-08-23 @ 21:54:26
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0