Kaos - as usual

Det har ju gått väldigt bra med bloggandet den senaste tiden måste jag säga. Nej men de senaste veckorna har varit helt kaosartade för mig och jag har mått grymt dåligt bååde mentalt och fysiskt. Hatar egentligen att gnälla om sådant men jag orkar inte med det här längre.

Jag har verkligen ingen kontroll över maten. Jag går upp mer och mer i vikt hela tiden samtidigt som jag försöker peppa mig själv till att börja om på nytt och gå ner alla desa kilon. Det fungerade alltid förut men jag kan verkligen itne just nu. Min hjärna säger en sak men kroppen gör helt tvärt om, dvs äter.Det värsta är att jag oftast inte ens bryr mig. Visst vill jag ingenting hellre än att gå ner i vikt men jag har intenergin att ta tag i det nu när jag inte ens kan träna vilket leder mig in på nästa grej.

Halsböld! För tredje gången sedan i maj har jag nu fått olidligt ont i halsen och knappt kunnat andas. Kom precis från akuten där de fick tömma en gigantisk halsböld, igen. Som om det inte vore nog att jag får panik av känslan att inte kunna andas så är jag sjukt stressad. Flyttar ju till Finland om exakt två veckor. Känns sådär lagom roligt om halsbölden kommer tillbaka precisn är jag har kommit dit. Alternativet för mig är att operera bort halsmandlarna men frågan är om jag hinner innan jag åker och om jag isf hinner bli frisk igen innan jag ska flytta. Vill ju inte komma dit och ha tappat talförmågan direkt. Vilket dilemma. Det kanske låter som en liten grej men det är itne bara halsen som drababs utan man blir verkligen sjuk av det här och jag får på allvar dödslängtan varje gång det händer. Som om det itne räckte med att jag redan är deprimerad allt som oftast. Det blir inte bättre av att vara konstant sjuk.

Ursäkta gnället. Men var tvungen att få ur mig det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0