Mer gnäll

Just det. Måste bara få gnälla lite till. Nu när halsbölden och det kommer tillbaka hela tiden måste jag sluta röka. Cigaretter men framför allt den andra typen av röka. Inte för att läkaren ahr sagt det men jag vet ju egentligen att slemhinnorna blir mycket känsligare när man håller på med det och båda gångerna som jag ahr fått det här nu så har det varit efter intensiva rökperioder. Vill verkligen inte men hellre det än att uppleva det här en gång till. det är verkligen det värsta jag har varit med om och jag är ändå otroligt smärttålig. Aja, får prova att sluta med rökat på prov ett tag och om det fungerar då så tänker jag fortsätta med det uppehållet tills mina halsmandlar är borta.

Kommentarer
Postat av: felicia

Oj det här låter ju inte alls roligt :( Krya på dig!

KraMar <3

2010-08-06 @ 10:38:35
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0