Och där kom attacken...

Sån här kropp vill jag ha! Fast något smalare. Jag måste säga att jag tycker det är grymt snyggt med smala men ändå vältränade kroppar. Mitt problem är att jag aldrig kan se ut så. Därför får jag helt enkelt satsa på det riktigt smala idealet. Så skulle jag kunna se ut om jag bara skärpte till mig lite och tog kontroll över mitt liv.



Oj så fel jag hade i det förra inlägget. Nog var det ångest alltid. Ångestattack i en light version kanske jag ska säga för att inte bre på historien allt för mycket. ;) Hur som helst kändes det sjukt jobbigt eftersom jag har varit ganska ångestfri den senaste tiden och det här var verkligen ett bakslag.

Imorgon kväll skulle jag ha träffat en tjej som jag har fått lära känna här men på grund av min hals (uttjatat, I know) vågar jag inte röra mig längre än nödvändigt. Synd eftersom imorgon är min första lediga kväll under en helg. Hoppas att hon står ut med mig nu iaf och hör av sig igen. Vill inte gärna tappa kontakten med den enda människan jag känner här även om jag är expert på att vara allmänt osocial och skjuta undan mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0