Och så sprack bölden...

hehe...jag vet att jag skulle sluta tjata men det här är bara så vidrigt att jag måste dela med mig av mitt lidande och hoppas att ni inte blir för äcklade nu. ;) Åkte ju till sjukhuset i Helsingfors idag för att tömma halsbölden (en fjärde gång, suck). I vilket fall så åkte jag tåg dit på morgonen och tro fan att denna gigantiska halsböld sprack på tåget! jag kan liksom inte fatta att den gick sönder. Jag är egentligen väldigt tålig och inte särskilt känslig men det här var det äckligaste jag har varit med om i hela mitt liv. Tänk er att svälja några teskedar blodblandat var ungefär. Att spotta bland alla människor och pappan i familjen var ju inget alternativ så det var bara att svälja och se glad ut. Fy fan. Väl på sjukhuset trodde jag att jag visste vad som väntade mig efter så många gånger men nej då. Jag trodde på allvar att läkarens nål skulle gå rakt genom kinden på mig. men det var okej. Jag har egentligen inga problem med smärta. När någonting smakarluktar illa däremot. Då sätter kräkreflexerna igång.

Strunt samma. Jag har ingen aning om hur det går med maten. Har ätit lite för mycket de senaste dagarna och igår tryckte jag till och med i mig en chokladkaka men bortsett från det har det inte varit någonting extremt. Hoppas att jag kan hålla det så här nu. Risken är att jag blir alldeles för bekväm här och därör börjar hetsäta igen. Idag är det dock ingen risk. Mår fortfarande illa på grund av varet. Håll tummarna för mig nu.

Kommentarer
Postat av: felicia

Oj det låter inte roligt alls :( Hoppas att det där försvinner nu för gott!

Jag håller tummarna för dig <3

KraM!!

2010-08-30 @ 10:57:29
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: felicia

Sv: Jag hoppas att min självkontroll kommer tillbaka väldigt snart. Det går inge vidare med skolan ingen vill säga "ja" och dom bollar bara runt mig helatiden skit jobbigt :( Men nu har eskil skrivit ut mig iaf enbart för att dom inte vill betala min plats på framsteget så nu är socialen mitt ända hopp och säger dom nej så kommer jag ändå hamna hos dom eftersom att jag måste då anmäla mig till arbetsförmedlingen och så måste jag söka socialbidrag. Jag blir så trött på det här..



KraM KraM <3

2010-08-31 @ 19:37:53
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: sero

(sv) glad jag bli att detfinns dom som fortfarande bryr sig om någon så värdelös som jag.

ska jag vara ärlig är allt åt helvete, mer än tidigare...

Har dock genomgått en hals operation så var utan mat i en vecka, (enbart 3 isglassar och vatten) vilket känndes bra men ångesten äter upp mig så in i helvete och ella tabletter jag äter för att kroppen ska fungera får mig att må värre...

Men jag lever iaf...



2010-09-09 @ 13:07:49
URL: http://notetomyself.webblogg.se/
Postat av: felicia

Sv: Anledningen till att jag inte riktigt är mig själv just nu är att jag kanske är gravid... jag testede ju mig när jag var i gbg men då visade det negativt men det kan ha varit att jag testade förtidigt...

Jag tog mod till mig och frågade mamma igår om jag kunde få pengar till ett gravtest ( jag var tvungen för jag har inga pengar alls) och hon reagerade precis som jag trodde hon blev chockad och arg. Men idag när jag pratade med henne på telefon så lät hon mera förstående. Jag kan ju inbilla mig också. Men i vilket fall så om jag nu är gravid så måste jag göra abort och det känns otroligt jobbigt. Men D som isf är pappan sa till mig väldigt tydligt i sommras att han inte ville bli pappa så ja det är ju inte riktigt rätt tid för mig just nu.

Jag hoppas på att det är negativt men sammtidigt inte för då kommer jag känna mig som en idiot som har inbillat mig allt, fast de är ju lite själviskt att tänka så kanske eftersom att jag ändå måste göra abort.



Hoppas du har det bra!

KraMar <3<3

2010-09-10 @ 14:19:16
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: felicia

Oj vad långt det blev hehe.

2010-09-10 @ 14:19:39
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: felicia

Sv: jag har sånn tur! Det var negativt, visst jag kände mig jävligt störd när jag såg resultatet eftersom att jag har gått o trott nått annat. Men tur iaf för som sagt det skulle inte vara rätt just nu för mig. men om jag hade varit gravid så hade jag varit i vecka 5 eller nått sånt.

Haha ja, jag hade gått i flara dagar och peppat mig själv för att jag skulle fråga mamma om pengar.

Hoppas du har det bra!

KraM <3

2010-09-11 @ 21:26:12
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: felicia

Sv: Jo det gör ju de och det är saningen.

Tack :)

KraM <3<3

2010-09-16 @ 21:29:18
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0