Ska...bli...smal!!

ge mig den smala tjejens mage. Perfektion.



Fan också. Skrev just världens längsta inlägg som försvann. Orkar inte göra om det men skriver en sammanfattning.

1. Känner miginte lika smal som igår men nästan. Vet ju att det kan gå upp och ner även om man inte hetsäter. Det känns ändå bra eftersom jag inte hetsätit. Höll på att få en hetsätningsattack imorse men det finns liksom ingen hetsätarvänlig mat här haha. Tryckte i mig några bär istället.

2.  Känner av halsen igen och det känns för jävligt. Vill inte behöva ta ledigt pga sjukdom redan nu och vill speciellt inte behöva åka till sjukhus här. de kommer inte fatta att jag redan har haft det här tre gånger och behöver hjälp på riktigt nu.


Kommentarer
Postat av: felicia

Jag ska också bli smal! Jag failar hela tiden ...;__; Jag har fastnat i det här äter inget på dagen hetsäter på kvällen och det är ju sånnt man går upp i vikt av verkligen.

Jag hoppas att jag hittar styrkan idag och klarar av att säga nej till mat i kväll.



Hoppas det blir bra med din hals!



KraM <3

2010-08-25 @ 09:53:29
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0