Utgång

Kommer ärligt talat inte ihåg allt som har hänt sedan jag skrev sist. Inte så mycket antar jag. Men igår blev det i alla fall utgång tillsammans med N och hennes kompis N.I. Det komiska är att jag har träffat den där kompisen förut och vet att han förstår lite svenska men vi ha aldrig pratat eftersom han vägrar. Så igår blev det helt sjukt pinsamt varje gång N lämnade rummet och vi blev själva. Fem timmar senare får jag den här kommentaren: "Eh, alltså, jag pratar ju svenska också". Kul att han säger det efter att vi har genomlidit en hel kväll utan att säga ett ord till varandra.

Men det där var bara en liten parentes. Det jag ville säga egentligen var att jag faktiskt kände mig riktigt slank igår. Eller ja, haha det var en överdrift men om man jämför med hur jag brukar känna mig. Däremot insåg jag också hur störd jag är. Igår gick jag in och spydde tre gånger på krogtoaletten utan att bry mig om utifall någon hörde. Och jag hade inte ens ätit någonting!! Fråga mig inte varför men efter första gången kände jag mig bara lycklig. En känsla av total eufori och jag kunde inte sluta. Lite alkolistvarning också att jag bland annat gick in och spydde helt frivilligt bara för att kunandricka mer. :S

Oj. Nu blev det här väldigt svamligt men jag är för trött för att rätta till det.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Härlig känsla att du faktiskt kännde dig fin <3

Snart kommer du hem och då kan vi snart träffas! :D Jag räknar fan ner haha. Du måste ha väldigt mycket att berätta.

KraM <33

2010-12-13 @ 08:10:07
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Den 20e blir bra :D

Jag har tagit upp det med skolan och i Januari så ska jag få min första tid. Jag vill ha en samtals tid typ nu men det är bara att bita ihop. Snart är det ju januari.



KraM <33

2010-12-13 @ 17:35:53
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Ja det gör jag också :D

Det är ingen fara ;)

KraM<33

2010-12-15 @ 21:27:37
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Ja det var det verkligen <3

Nej åh haha va kul :P Ja jag ska sattsa allt på honom och jag hoppas att han vill samma sak :)



KraM <3

2010-12-23 @ 18:22:28
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0