Back on track.


Jag känner att den här bloggen har glidit ifrån sitt syfte lite. Jag har nästan inte skrivit någonting om hur det går med maten och vikten. Det har blivit en ångestblogg där jag har förlorat förmågan att både stava och formulera mig snyggt. Men jag har viktigare saker att tänka på, ska dock försöka skriva litemer om mat och vikt så jag passar på att lägga in en bild av min favorit-thinspo. Hon är sjukt vacker.

Jag åt en brakfrukost imorse. Varför vet jag inte men det var väl ändå fruktansvärt onödigtatt börja hetsa redan på morgonen. Eller förmiddag är det snarare när jag släpar mig upp ur sängen. Som tur är fick jag inten chansatt fortsätta hetsen eftersom jag och mamma har varit ute och övningskört i tre långa tmmar. Det är ganska mycket för att kunna hålla koncentrationen uppe men idag var det roligt trots ovädret. Jag klarade mig utan motrostopp åtminstone.

För att inte glida ifrån temat än en gång kan jag ju säga att jag åt massor igår också. Jag åt både lunch och middag men som tur var åt vi sushi till middag. Det är helt okej kalorimässigt och man kan komma undan meda tt inte äta så mycket. Tyvärr är ju sushi min stora svaghet och jag kan inte stå emot. Vågen har jag förträngt den här veckan men jag måste ta tag i det. Den får följa med till pappa nästa vecka tror jag.

T låtsas som ingenting trots att han faktiskt betedde sig totalt oacceptabelt i förrgår. Han tror nog på allvar att JAG är den som ska ha dåligt samvete här för enligt honom sjäkv gör han aldrig några misstag. Så fan heller att jag tänker låtsas som om ingenting har hänt. Jag kommer aldrig någonsin förlåta honom för det som hände. Speciellt inte som han har förstört mitt lov som jag verkligen behövde efter några helvetsveckor med skolan. Det enda jag ångrar från händelsen i förrgår är att jag inte gav honom en rak höger och en av mina superkickar i skrevet. Något annat ska han inte inbilla sig. Jag är fortfarande förbanand rent ut sagt.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hur går det med fastan? För mig går det bra :)

KraM <3

2010-03-02 @ 14:44:40
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Jag är inte duktig...jag har sabbat dagen har ätit godis ...;__;!!

2010-03-02 @ 17:32:48
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Jag har inte mkt till val jag måste bara försöka kämpa mig igenom det här och efter jag har tagit studenten så kommer jag dra så långt här i från som möjligt! Det känns så just nu iaf..

Kram <3

2010-03-05 @ 19:27:16
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0