Beslutsångest

Värdelös dag i matväg men vem blir förvånad? Det är alltid så.
Det var åtminstone roligt igår.

Jag har sjukt mycket beslutsångest. Ska jag gå på första lektionen eller inte imorgon? Valet är alltså att ha måndagsångest som vanligt eller få lika mycket ångest för att jag hoppar över lektionen. Jag vet att det bara är en veck kvar till lov men jag orkar faktiskt inte. Imorgon ska vi börja på en jättestor uppgift i det historia där jag dessutom bråkat med läraren, nytt kapitel i naturkunskap, på tisdag är det historiaprov som jag helt hade glömt bort och på fredag är det psykologiprov.

Just shoot me.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Mycket på en gång .. :(



2010-02-15 @ 07:55:05
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0