Dans

Ikväll ska jag ut på krogen och dansa bort alla kalorier som jag fick i mig igår. Jag började såklart tokhetsa på kvällen och det fanns verkligen ingen botten i mig. Okej för sushin men sedan gick det helt över styr. Tror aldrig jag har haft en sådan hets förut. Men det värsta är att hur mycket jag än dansar ikväll kommer det inte hjälpa eftersom jag kommer dricka också. Varför finns det inte kalorifri alkohol för? Men skit samma, min apatiska likgiltighet gör att jag knappt bryr mig. Huvudsaken är att jag får glömma omvärlden för en stund på fyllan.

Kommentarer
Postat av: alice.

Var stark!

2010-02-13 @ 17:45:52
URL: http://sommarregnsdans.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0