Fail

Jag är så dålig. Igår hade jag ett historiaprov som gick helt åt skogen. Sedan skulle jag och F träna men jag gick därifrån efter halva passet för att det var så fruktansvärt tråkigt. Sedan gick vi i alla fall och track te vilket var trevligt. Det var ett tag sedan jag var på det fiket också.

Dessutom hade jag klarat mig utan mat hela förmiddagen men hetsåt när jag väl kom hem. Jag åt också en hel semla. Pinsamt! Idag har jag ätit choklad. Så nu vet ni vilken fet, äcklig och värdelös människa jag är. Det kanske är lika bra.

Yoga imorgon? Funderar på att avnoka passet men jag kan nog behöva lite avslappning eftersom jag har fått hemska humörssvängningar den senaste tiden.

Kommentarer
Postat av: alice.

Sv; Haha, jag tappade bort min nyckel till en skrivbordslåda där alla äs saker ligger, typ matdagböcker och två vågar. Trodde att mamma hade hittat nyckeln och tittat in där och behållt nyckeln. Jag var skitotrevlig mot henne i en vecka och pratade knappt med henne, och så hade jag massvis med ångest. Jag kände mig ganska dum när jag hittade nyckeln i ett par jeans i garderoben... ^^)

2010-02-17 @ 16:26:26
URL: http://sommarregnsdans.bloggplatsen.se/
Postat av: angelice

Jag äter choklad varje dag nästan, samtidigt som jag går ner i vikt. :)

2010-02-18 @ 11:01:05
URL: http://angelices.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0