Framsteg

Idag har jag gjort stora framsteg. Inte med maten såklart eftersom jag är så sjukt äcklig! Men jag har haft ett linne på mig utan någonting över för första gången på flera år. Eh inte offentligt förstås. För att vara helt ärlig så var det när jag satt innomhus, i mitt mörka vardagsrum, invirad i den tjockase filten jag kunde hitta. Men ändå. jag har inte ens kunant göra det på riktigt länge och jag kommer inte göra om det på ett tag. Vet itne vad jag skulle göra utan mina kära tröjor.

Jag har hetsat som en gris idag. Åt med pappa på restaurang idag, falafel med ris. När jag kom hem åt jag massor av nötter och en grapefrukt plus att jag har druckit två cider och ett glas fanta. Det kanske inte låter så extremt farligt men när jag tänker på hur mycket jag har ätit av allt är det bara vidrigt. Imorgon blir det träning. En klasskompis frågade om hon kunde följa med mig på ett jympapass imorgon men jag har sådan ångest över att behöva visa hur dålig jag är inför henne. Känns mycket bättre att träna med F. Vi vet iaf hur jobbigt det kan vara med träningen ibland och att visa sig inför alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0