Hög på shopping

Idag har varit en bra dag om man bortser från den "lilla" detaljen att jag åt frukost. Dessutom ska jag snart äta sushi men det kunde ha varit värre. Men jag har shoppat idag och shopping är min nya drog. Inte för att jag har råd att köpa kläder men det är alltid bra att ha mamsen med sig på stan.

Eftersom jag var ledig idag åkte jag och mamma till sta nefter min körlektion. Jag köpte nya tights som jag ska ha när jag går ut imorgon. Mamma köpte ett par jeans och ett läppstift åt mig och jag betalade en väska åt henne för att kompensera mitt dåliga samvete.

Dessutom har jag varit väldigt effektiv nu på eftermiddagen då jag har tagit ikapp allt som jag har slöat med under projektarbetet. Har skrivit två krönikor, ett halvt reportage plus lite annat smått och gott som hör till projektet.

Oj. Det här inlägget blev haffsigt och flummigt men jag orkar inte göra om det.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Shopping hjälper alltid iaf för stunden :) Jag ÄLSKAR shopping haha xD

Sv: Ja precis! blåser motivation till dig ^^

2010-02-13 @ 11:47:49
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Ja samma här! :O

Ja jag hoppas det <3

2010-02-13 @ 13:17:32
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0