Katthemmet

Jag har nyss ätit några små räkcrepes med jag ligger ändå lågt när jag räknar ihop allt sammanlagt. gick till aktthemmet idag och det är itne särskilt långt men de hade inte plogat efter snöstormen igår så det blev en energikrävande liten promenad. Sedan jobabde jag som sagt på katthemmet i några timmar och eftersom allt är karantän där för tillfället blir det ett himla springande fram och tillbaka och klättrande in och ut i burar. Nu ska jag snart iväg och träna ett medelpass. Jag har fortfarande ångest över att träna med J men det löser sig nog. Om jag itne bryter ihop totalt inne på träningsgolvet.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hoppas det gick bra <3

2010-02-21 @ 21:00:33
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0