Kommunfullmäktige

Idag kom vallistan inför kommunfullmäktige ut och jag står med. På sista plats i och för sig men ändå. Ska in till stan och hämta lite material hos en tjej som har hand om CUF i stan och se vadhon har att säga.

Jag hade också tänkt träna idag men det fanns inget pass den tiden jag ville gå och jag får bara värre och värre gymskräck. Måste ta tag i det här nu men ju fetare jag blir desto mindre tränar jag ironiskt nog. Men jag känner mig så äcklig bland alla smala människor. Jag hetsade rejält igår och den har dagen ahr inte heller börjat bra. Orkar inte med det här längre.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ge inte upp du kan klara det här, du har kämpat så länge <3

Stay Strong!

KraM<3<3

2010-02-23 @ 14:43:21
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0