Körlektion

Jag ställde mig just på vågen och fick den största chocken. Inte på ett bra sätt! Vill inte berätta vad den visade men nu blev jag åtminstone peppad att köra stenhårt. Jag ska bli smal. Första målet är att väga så mycket som jag gjorde förr och det är en bit kvar. Sex kilo kvar.

Snart ska jag har körlektion och det känns skitjobbit. Jag hatar att ha köra på grund av min extrema prestationsångest. I skolan kan jag i alla fall gömma mig längst bak i klassrummet men på körlektionerna måste jag verkligen prestera för minsta lilla misstag märks. Dessutom har jag inte kört någonting hemam sedan förra lektionen och min lärare kommer typ skälla ut mig. Vill verkligen inte gå dit.

Just det. Jag täntke lägga upp min låtlista med "ÄS-låtar". Ni har säkert de flesta men jag tänker mest på F som inte hade några låtar kvar. ;)

1. Jill Sobule - Lucy at the gym
2. Pulp - Anorexic beauty
3. Eleanor McEvoy - Sophie
4. Geri - Starving for attention
5. Jack Johnson - Posters
6. Joydrop - Beautiful
7. Juliana Hatfield - Feed me
8. King Adora - Big isn´t beautiful
9. Lisa Loeb - She´s falling apart
10. Lunacicks - Binge and purge
11. Manic Street preachers - 4 st 7 lb
12. Nico - Minimal chick
13. Rilo Kiley - Jenny, you´re barley alive
14. Silverchair - Ana´s song
15. Superchick - Beauty from pain
16. Superchick - Courage
17. The used - Bulimic


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh tack så mkt :) <3



Nu ska vi bli smala! I sommar är det vi som inte behöver gå och hålla in magen längre ;)

2010-02-22 @ 22:13:33
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0