Ond cirkel

Jag känner att jag har fastnat i en ond cirkel där allt jag gör är att tycka synd om mig själv och äta alldeles för mycket. Det känns som att jag har glömt vad allt det här går ut på egentligen. Jag kämpar inte tillräckligt hårt för att bli smal. Den kontrollen och den entusiasmen man har till en början är borta. Men jag ska hitta tillbaka till den känslan. Jag ska känna att det här är det bästa jag ågonsin gjort. Jag ska bli smal!

Glöm inte Anas regler.

1. Se dig själv i spegeln och säg att du är fet.
2. Tro inte på dina vänner när de säger att du är smal. De ljuger.
3. Se på bilder med snygag tjejer och bli som dem.
4. Gå på stan och prova för små kläder. Det gör dig motiverad.
5. Gråt inte. Det visar på brist på självkontroll.
6. Att vara smal är viktigare än att vara hälsosam.
7. Du ska inte äta utan att känna dig skyldig.
8. Vad vågen säger är viktigast.
9. Att vara smal är ett tecken på viljestyrka.
10. Tänk inte på mat. All mat gör dig fet.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vilken fin design du har på bloggen :)

Och jag gillar nr.6 "Att vara smal är viktigare än att vara helsosam"



Sv: <3<3

Ja bilden är fin :)

2010-02-21 @ 20:58:02
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är precis så.. vad är din målvikt?

2010-02-27 @ 13:29:04
URL: http://autumnpromises.blogg.se/
Postat av: din bästis

du är fin som du är! <333333333333333

2011-03-15 @ 21:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0