Apatisk

Förlåt för att jag inte har skrivit på några dagar nu. Jag känner mig mer och mer apatisk för varje dag som går. Jag får mer och mer att göra i skolan men jag gör mindre och mindre. Viktminskningen har vänt och jag är uppe vid smärtgränsen igen men trots det äter jag mer och mer. Hela min värld är upp och ner och jag har inte ens energin för att försöka vända tillbaka allt.

Imorgon ska jag i alla fall träna på Friskis&Svettis med F. Det är välbehövligt och så ska det bli kul att träffa F igen. Men jag har lite ångest över att min kondition är så dålig.

jaja, nu ska jag återgå till att stirra in i väggen och försöka överleva ett dygn till.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det kommer bli jätte kul att träffas i morgon :)

Men pinsamt att du kommer se min feta kropp i träningskläder :s

Men vi överlever nog hoppas jag :P

Kram<3<3

2010-01-16 @ 20:34:50
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, oroa dig inte, jag levar.

>Blev inte som jag tänkt bara.



och jag vet hur det är att bara stirra in i vägen.

Kämpa på<3<3

2010-01-17 @ 09:53:04
URL: http://sero.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0