Bio

Jag har gått ner mitt senaste hetskilo igen men kan väl itne påstå att det här har varit en särskilt bra dag vilket jag skäms över.

Något jag skäms ännu mer över är att jag är totalt fast i de senaste årens tonårsböcker. Twilightserien. Jag hade bestämt mig för att varken läsa böckerna eller se filmerna då de verkar så komersiella och klichéartade. Jag vet att jag är lite av en självgod besserwisser. Men i vilket fall fick jag bok nummer ett i julklapp och streckläste den på två dagar. Tvingade sedan till mig andra och tredje boken varav jag nu har streckläst även bok numero två. Hyrde första filmen idag och ska se New Moon på måndag. Bio med mamma.

Jag skäms nästan men de är faktiskt bra och jag antar att jag på måndag har kommit ikapp allt jag missat det senaste året. Min stolthet som besserwisser är tydligen bara att lägga ner. Det kan jag behöva.

Har tyvärr inget intressantare att komma med idag.
God natt. :)

Kommentarer
Postat av: sero

De är bra, tyvärr thaha!



(svar) Jag vet hur du känner det gör ont, trots att min bror är 9år så säger han "jag ska sluta äta godis och bli small" "åhh, jag har gått upp ett hekto" osv. DET är smärta.

han är redan så liten

2010-01-03 @ 01:56:47
URL: http://sero.webblogg.se/
Postat av: felicia

Sv: Det vara bra jag och mamma som var på bio :)

ååh jag älskar Twilight bökerna xD Och igår så när jag och mamma skulle gå på bio så ville jag egentligen se new moon igen haha xD men jag fick inte.

Kram<3

2010-01-03 @ 11:52:00
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0