??

Oj nu har det varit dåligt på skrivfronten igen. Jag blev ltie chockad när jag loggade in och såg att jag inte längre har någon besökarstatistik. Så nu får ni som läser börja kommentera istället hihi.

Jag har extrem ångest just nu. Har vägt mig och såg att jag har gått upp så in i helvete rent ut sagt. Inte nice och det måste jag göra någonting åt. har knappt tränat den här veckan heller. Varför går jag alltid upp i vikt när jag är stressad? Det är så sjukt mycket som ska fixas nu. Nytt pass, betala körskolan, första körlektionen imorgon, teori, sista terminen i skolan, högskoleprovet m.m. Mitt i allt detta ska jag hinna skicka in ansökningar för att jobba som au pair i höst. Det lutar lite åt Italien just nu då alla familjer jag kommer i kontakt med verkar vara italienare.

Min hjärna är ett enda kaos just nu.


Kommentarer
Postat av: Felicia

åh va spännande att jobba som au pair!

Föresten jag hittade en karta med liposinol i mitt rum så jag har börjat äta det igen och jag fattar att jag sluta för det är en vidrig smak men iaf så verkar det som att det funkar det är bara andra dagen men ändå känner jag lite mindre fett på magen :O

2010-01-29 @ 12:32:49
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Okej ^^ hihi det är lite bra med psykologi iaf.

ååh <3 Du får köpa bantningspiller till mig jag betalar dig ;D haha.

Ja jag kan träna i helgen!

2010-01-29 @ 19:06:56
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0