IG-barn

Hejsan.

Förlåt för den taskiga uppdateringen men det har varit ett par riktigt jobbiga dagar nu och alla mina depressionstecken börjar komma tillbaka och det med stormsteg.

Som om det inte var nog att jag redan mådde dåligt och dessutom har sömnproblem på grund av skolan fick jag igår veta resultatet på det nationela svenskaprovet. I tolv års tid har jag varit ett MVG-barn i svenska och varit bra på det skriftliga men på min absolut sista prov i det ämnet lyckas jag bli underkänd på skrivdelen. Första gången någonsin och det SUGER för att tala klarspråk! Det var på grund av ett missförstånd i instruktionerna men det spelar absolut ingen roll. Det bättrade ändå int på mitt självförtroende direkt. min kära mor bara skrattade och sade att jag nästan förtjänade en bragdmedalj för det här. Hm...

Bra att jag började vårterminen med att skolka hela eftermiddagen också eftersom jag blev så knäckt över provresultatet.

Jaja. Vikten har jag ingen aning om nu då jag glömde vågen hemma hos mamma. Därför får ni läsa om lite annat den här veckan men jag har åtminstone inte ätit något idag. Tacka fan för det med tanke på min extremhets igår kväll.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag önskar att jag också kunde säga att jag inte har ätit nått idag :(



Usch det är så jobbigt när man missförstår och så skulle man kunna ha fått G eller Mvg ;) egentligen.

2010-01-08 @ 16:24:44
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0