Katthemmet

Idag har jag då jobbat på katthemmet igen. Jag älskar det för det är så otroligt  tacksamt att hjälpa de stackars små missarna. Men jag har för sjutton bakterieskräck och måste efter att ha varit där schamponera håret tre gånger för att den inbillade kattpisslukten ska försvinna. Inte blev det bättre av att jag sov typ en timme inatt och inte ens får betalt. Men helt ärligt så gör det mig ingenting och jag blir så lycklig av att umgås med djur. Djur kan inte ställa obehagliga frågor. Dessutom är det bra motion att springa runt på katthemmet och fixa i några timmar.

Ibland blir jag full i skratt av hur patetisk jag är. Varför bryr jag mi gens om att försöka dölja mitt namn och så vidare här i bloggen? Om någon som känner mig läser det här lär de ändå förstå att det är jag som har skrivit det. Men jag antar att det känns som en trygghet.

Har förresten gått ner tre hekto från igår.


Kommentarer
Postat av: felicia

Vad duktig du är :D <3

2010-01-03 @ 16:38:13
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Anonym

Duktig du är! och jag tycker det låter kul att vara på ett katthem, det är något att göra iaf.

2010-01-04 @ 08:22:49
URL: http://sero.webblogg.se/
Postat av: Anonym

(svar)Jag vet inte om det är bra eller dåligt att du blir rörd, visst det är skit jag skriver om men det måste betyda att jag kan formulera mig.



stay strong.

2010-01-04 @ 08:23:35
URL: http://sero.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0