Kissekatt

Jag är sinnessjukt trött. Gick upp klockan sju för att släpa mig iväg till missarna. Men det var värt det. Sötaste katterna satt i karantän idag. Bland annat den största hankatten jag någonsin sett med sjukt tät päls. Eh, intresseklubben antecknar men jag var bara tvungen att berätta det. Blir så glad av att träffa katterna. xD

Har inte ätit något än och jag vill inte göra det heller. Men jag ska tvinga i mig lite innan träningen med F. Om jag äter något kalorisnålt bara för att få energi nog att träna effektivt så är det bra. Ikväll åker jag förresten till mamma så då får jag tillgång till min älskade/hatade våg igen. Jag har tokångest inför vägningen imorgon bitti men det är bara att bita ihop och inse att är man så fet och okontrollerad att man hetsar får man ta konsekvenserna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0