Stress

Jag har hetsat så äckligt jävla mycket den senaste veckan och jag står itne ut längre. Jag står inte ut men ändå fortsätter jag. Det är så vidrigt! Jag vet att jag är dålig på att skriva vad jag äter och så vidare men jag ska börja med det när jag åtminstone har återvunnit någon värdighet och kontroll.

Idag har jag varit hemam från skolan. Skulle bara ha en lektion som till råga på allt var på morgonen så jag stannade hemma. Egentligen hade jag behövt en dag för ren återhämtning men nej då, plugg hela dagen är vad som har gällt. Jag hatar min historielärare just nu. Han är helt fucked up i huvudet.

Förlåt för mitt osammanhängande och barnsligt dåligt formulerade inlägg men strunt samma.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: okej :S jag ska nog ta det lungt ett tag då.



Jag har ätit väldigt mkt idag :( jag fattar inte jag vet ju att det är fel men ändå gjorde jag det... jag förstår inte.



KraM <3

2010-01-18 @ 20:22:34
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: ja det gör jag gärna :) <3

2010-01-19 @ 18:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0