Thinspo


Jag känner verkligen att jag måste bli bättre på det här med att lägga ut thinspo. Men jag antar att jag är textskadad efter tre år på media med textinriktning. Jag har därför en tendens att skriva hur mycket som helst men glömmer bort allt som har med bilder att göra. Men jag älskar thinspo så jag lovar att börja dela med mig av det.



Det här har varit en riktig skitdag och jag åt massor när pappa lagade mat idag. Dessutom är det skola imorgon och jag har extrem ångest. Den här veckan och nästa vecka har jag massor av prov på kapitel som jag inte ens vet vilka de är. Jag känner mig verkligen pessimistisk efter att jag i torsdags blev utsedd till fröken IG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0