Utbrott

Det här har varit en konstig men ganska härlig dag. På vissa sätt åtminstone. Mycket annat har bara varit ren ångest. För att börja med det bra kan jag säga att jag tränade på Friskis&Svettis på lunchen idag. Efter skolan träffade jag F. Vi gick igenom våra vanliga rutiner. Röka och sedan stjälpa i oss te och prata massor. So far so good!

När jag kom hem började ätandet. Jag som itne hade ätit på hela dagen. Jag brukar dessutom vara motiverad efter att ha träffat F men det gick bara inte idag. Dessutom gav pappa ett onödigt tips till min "lillebror". Det är en tjej i skolan som mobbar honom och pappa sade att han borde berätta för tjejen att hon är tjock. Allt för att såra henne och rädda min "lillebror" från henne. Men självklart fick jag ett utbrott. Pappa är så okänslig och brydde sig inte alls om att han kunde förstöra hennes liv genom en sådan kommentar. När jag påpekade det sade han bara "Hellre hennes liv än S". Vad arg jag blir!

Efter allt det här gick jag upp och spydde. När jag kommer ut från badrummet står M där och ser ut att vänta på mig. Läskigt men hon sade ingenting så jag hoppas att hon stod där av någon annan anledning.

Flummigt inlägg men jag var bara tungen att få ur mig allt.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Oj det hände mkt när du kom hem, hoppas inte S säger till tjejen just att hon är tjock det kan verkligen förstöra hennes liv :( Han kan ju säga till henne på skarpen istället eller be någon vuxen att ta tag i det.



KraM <3

2010-01-21 @ 08:33:41
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0