Utgång

Det här är pinsamt men gissa vad jag just åt? En semla! Vad i helvete var det som fick mig att trycka i mig den fettbullen? Och dessutom ser jag ut som en gris och väger lika mycket som en gris.

Ikväll ska jagförresten gå ut på krogen för första gången. Jag har ångest! Kommer vara fetast av alla människor där och jag är helt opepp på att gå ut. Om jag fick välja skulle jag sitta hemma och kolla på Robinsonfinalen istället. Jag vet att det är töntigt men jag vill inte visa mig bland folk. Jag har ingen aning om vad jag ska ta på mig heller. Åh, jag orkar inte riktigt med mig själv idag.

Inte nog med allt det här. Jag kom just på att jag inte kan gå till gymmet med F imorgon och då har vi inte setts på hela veckan. Förlåt F!. Det är prova-på-vecka på dansen och jag måste liksom dit och ta "farväl" av allt. Så jag ska iaf träna mycket imorgon men jag lär vara bakis som om det inte räckte med allt annat. Tänk på alla kalorier som finns i alkohol.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Va bra ja jag kan :) <3

2010-01-31 @ 11:04:45
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: det är typ ingen som vet.. men jag och mamma pratade om den händelsen för typ en vecka sen och jag har inte fören nu känns att nej det är inte mitt fel jag ska inte känna skuld.

Men jag ska prata med Niklas och Daniel också det kommer bli jobbigt men vi kommer nog allihopa må bättre av det.

<3<3

2010-02-04 @ 22:23:30
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Du har fått en Award :)

2010-02-08 @ 19:56:20
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0