Bloggtorka

Nu har jag varit sjukt seg på att skriva igen och värre blir det för på söndag åker jag till Paris och Tyskland. Blir borta i nästan två veckor och kommer antagligen itne ha tillgång till internet under den tiden.

Det går åt helvete med vikten just nu. Jag har verkligen kämpat den här veckan men det funkar inte. Jag står stilloa på samma vikt hela tiden och den är alldeles för hög. Går förhoppningsvis ner i vikt nu under semestern. Det brukar jag göra plus att det är storstadssemester och känner jag min papap rätt så blir det till att gå extremt mycket. :) Bara inte min halsböld kommer tillbaka igen. Orkar inte med det en tredje gång, speciellt inte när jag är utomlands men har åtminstone laddat upp med penicillin om det skulle behövas.

Just det. Igår pratade jag i telefon med en familj från Finland av alla ställen. De har erbjudit mig jobb som au pair hos dem från och med september. Har inte bestämt mig helt än men förhoppningsvis har jag lämnat landet inom två månader. =)

Kommentarer
Postat av: felicia

Hoppas du får det jätte roligt i Paris och Tyskland :)

Jag hoppas också att vi hinner ses nångång när du har kommit hem ^^ Saknar våra samtal.



KraMar<33, Stay strong!

2010-07-05 @ 11:45:01
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0