Fasta

Man kan nästan säga att jag fastar just nu och det är väl bra. Men just nu skulle jag hellre gå upp tio kilo här och nu än att fasta. Har troligen åkt på halsfluss. Sover konstant och har precis börjat penicillinkur. Det värsta är att det även kan vara en virusinfektion och då hjälper inte antibiotika. Jag får helt enkelt finna mig i att ha mer eller mindre konstant andnöd, slem i precis hela halsen som gör att jag pratar typ som en mongolid plus smärta i både öra och hals som verkligen ger panik. Förlåt, jag brukar aldrig gnälla över småsaker men jag tror verkligen på allvar att jag ska dö just nu. Jävligt kul att min student är på lördag också. Orkar inte existera när det är så här. Har itne tid heller. Uppkörning snart, studenten, måste dessutom till ungdomsmottagningen o testa mig. Men orkar inte röra mig ur sängen ens för några minuter.

Kommentarer
Postat av: alice.

Åh , hoppas det blir bättre snart!

2010-06-15 @ 13:14:46
URL: http://sommarregnsdans.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0