Gala

Jag har fortfarande inte vågat väga mig. Men jag kan säga så här att min hetsätning sedan jag kom hem i lördags har itne varit att leka med. Speciellt idag eftersom jag har varit hemma från skolan. Har gått och småätit en massa skit precis hela dagen. Känns ju väldigt passande med tanke på att jag ska upp och visa mig på scenen i skolans aula idag. Det borde kännas bra eftersom det är en ära då jag har blivit nominerad till två pris av två möjliga på skolans medieprisgala där man dessutom kan vinna pengar. Textkommunikation och mediekommunikation. Hur som helst så känns det bara jobbigt att behöva visa sig. Håll tummarna för mig i alla fall.

Det värsta med att vara sjuk är att inte kunna träna. Jag brukar träna även om jag är risig men nu går det verkligen inte. Kan knappt andas och hostan sitter liksom ändå ner i bröstkorgen. Imorgon tänker jag dock strunta i det för jag vägrar att missa två veckors träning.

Kommentarer
Postat av: felicia

Hoppas det gick bra idag :) <3

2010-06-01 @ 20:00:35
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0