Körkort :D

Jag kan inte fatta det här. Jag klarade både teorin och uppkörningen på första försöket fast jag verkligen inte var förberedd då jag varit sjuk i typ en månad. I söndags kväll var jag och skar upp en halsböld och fick nytt penicillin (fräscht, jag vet) och i måndags fixade jag uppkörningen. Är faktiskt lite stolt men mest är det en lättnad för jag hade aldrig klarat av den pressen en gång till.

Tyvärr kan jag inte njuta av att allt verkar flyta på i mitt liv just nu eftersom det viktigaste av allt inte går som det ska. Har tränat två gånger på en månad. Jag brukar träna fast jag är sjuk men halsfluss känns inte som någon vidare bra idé att träna med. Inte kan jag spy heller på grund av den jävla halsen. Så allt jag gör är i princip att sitta stilla och äta utan att kompensera. Har förlorat alla muskler jag hade och känner mig fetare än någonsin. Armarna är värst. Jag klarar inte av att se mina armar. 18 år och gäddhäng. Väldigt sexigt måste jag säga. Not. Vill bara gå under jorden men det går ju inte. Jag måste istället ta tag i det här en gång för alla. Jag såg bilder av mig själv från år 2008 och jag såg till och med ganska bra ut. Måste tillbaka till vikten jag hade då.

Kommentarer
Postat av: felicia

Va kul du är också medlem på PAM :) KraM<3

2010-06-25 @ 11:06:09
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: sero

GRATTIS!

och du gör rätt som inte tränar med en sån hals även om det känns fel.

Bättre att låta bli än att det sätter sig på hjärtat och aldrig låter dig bli bra <3

2010-06-29 @ 02:13:47
URL: http://nottomyself.webblogg.se/
Postat av: felicia

Sv: de får bli typ sallad o sånt. Ja väldigt jobbigt att någon kompis har ögonen på än hade de vart mamma eller nån så hade jag skitit i de ^^

Jaha gjorde du, ja vi brukar gå typ överallt xD

Föresten vi måste ses typ nästa vecka :)



KraMar <3<3

2010-07-02 @ 06:25:32
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0