Studenten

Jag har inte vägt mig idag men jag har troligtvis gått upp i vikt. Känner mig helt uppsvälld idag och det är sjukt obehagligt. Men men, nu ska jag vara positiv. Imorgon tar jag studenten! Imorgon är jag för första gången fri och sitter inte fast i något system men i utbyte blir jag arbetslös. vad händer nu? Jag vet faktiskt inte. Plugga? Flytta? Jobba? Utomlands? Allt är otroligt ovisst men det känns ändå bra. Det känns bra att få börja leva på riktigt. Jag kanske till och med slipper den extrema form av depression jag brukar hamna i på hösten. Visst har det med så mycket mer än skolan att göra men nu får jag en chans att ändra på mina dåliga vanor och mönster.

Nu svamlar jag igen. Återkommer när hjärnan hänger med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0