Tillbaka till verkligheten

Studentdagen var helt klart en av de bästa dagarna i mitt liv även om jag kommer sakna min klass så sjukt mycket. Tycker verkligen om dem. Men nu kan jag inte sluta fundera över vad jag ska göra den närmaste framtiden. Plugga direkt känns inte så lockande men det lutar nog kanske åt det i alla fall.

Hur som helst. Jag har gått upp i vikt! Ångest. I ärlighetens namn ska jag kanske säga att jag den senaste tiden itne riktigt har brytt mig. Livet har varit ovanligt enkelt och jag har nästan varit lycklig. Har inte haft så mycket tankar på att verkligen anstränga mig för att gå ner i vikt. Men nu är allt tillbaka. Idag vill jag bara lägga mig ner och dö. Vill inte visa mig offentligt men vad händer då? Jo, just idag ska jag bli fotograferad av tidningen. :(

Måste gå ner i vikt. Måste börja köra stenhårt efter regeln att bara äta när andra ser och för att inte väcka misstankar. Känner mig så otroligt äcklig och ful. Kul att jag var extremt fet på min egen student också.


Kommentarer
Postat av: alice.

Varför ska du bli fotograferad?

2010-06-18 @ 14:35:02
URL: http://sommarregnsdans.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0