Två kilo

Jag tror att det hjälpte när jag fick skriva av mig och klaga lite för nu kan jag helt plötsligt både andas, svälja och prata. Nästan smärtfritt. Dessutom vägde jag mig nyss och jag har gått ner två kilo sen jag vägde mig sist och det var någon gång i slutet av förra veckan. Och då åt jag ändå äckligt mycket igår när det halsonda släppte men jag brydde mig inte ens för det var så skönt att vara sig själv igen. Älska antibiotika. Men det gör mig grymt sur att läkaren tänkte skicka hem mig utan att hjälpa mig över huvud taget. men hanskrev ut penicillin så fort han såg att jag höll på att få ett sammanbrott. haha, är jag så läskig när jag får sammanbrott?

Kommentarer
Postat av: felicia

Åh -2kg <3 va bra! :) Jag måste skärpa mig igen och börja kämpa igen.



KraM<3<3

2010-06-10 @ 06:50:34
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: felicia

Sv: Jag hoppas de :)



KraM <3

2010-06-10 @ 07:15:25
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0