Bra VS Dålig

Jag vet inte om den här dagen kan kallas bra eller dålig. Dålig med tanke på att jag faktiskt åt en tårtbit idag. bra med tanke på att den var ytterst liten och jag tog bort grädden, det var trevligt att träffa alla idag och jag åt bara frukt till bion idag. Jag hade köpt en dricka också men jag tog en klunk och mådde sedan illa vid tanken på att äta mer. så det jag har ätit idag är en liten tacos, liten tårtbit och physalis. Kontroll!

Hoppas innerligt att vågen visar bra siffror på måndag morgon. Jag orkar inte med fler motgångar just nu. Jag vill bara visa alla att jag inte är så svag som man kan tro att jag är eftersom jag är så fet just nu. Dessutom så vägrar ja gatt se ut så här på studenten och det är faktiskt inte så lång tid kvar. När jag har köpt studentklänningen kan jag ju inte gå ner i vikt heller, måste kunna använda den också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0