fan fan fan

Vad är det egentligen för fel på mig? Jag får panikattacker för minsta lilla nu för tiden. Det är nästan patetiskt men jag kan inte hjälpa det. Som idag till exempel. Historieläraren ger oss en uppgift där vi ska jobba i grupp. Jag får panik och kan inte andas! Nog för att jag hatar grupparbeten men det kan man väl ändå kalla för överreaktion? I vilket fall så vägrar jag att göra det precis som jag vägrar att göra några muntliga framföranden nu under de sista månaderna. Bryr mig inte ens om betygen sänks. Jag är bara så less på att alltid få jobba i grupp med tröga och lata människor som inte fattar någonting och så ska JAG ansvara för att de får ett bra betyg genom att dra hela arbetet. Dessutom är jag typ folkskygg. Kan bara umgås med människor som jag väljer för tillfället. Ursäkta att jag låter så hård.

Den här dagen har gått åt helvete rent ut sagt. Jag har ätit som aldrig förr. Det enda positiva var att jag inte hade gått upp överdrivet mycket när jag vägde mig imorse men det har jag nog sabbat nu efter den här dagen.

För att säga någonting positivt så har jag en resa att se fram emot. Jag och J.V har kommit fram till att vi ska resa någon vecka innan studenten eftersom att det är billigare då. Eh, jag kanske redan har berättat det här?

Dessutom har jag kommit på att jag är sjukt dålig på att lägga upp bilder här. Jaja, en annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0