Kämpa

Idag har jag minst sagt fått kämpa och det har varit en grym kamp mellan mig och maten. Allt gick bra ända tills jag kom hem från skolan. Jag åt lite potatissallad för att mamma tvingade mig. Sedan har jag hällt i mig te för att stilla hungern. Jag "åt" en bulle, eller snarare tuggade för att sedan spotta ut. Slutligen var jag dum nog att äta två mackor bara för att spy upp dem två sekunder senare.

Så jag kan väl inte säga att dagen ahr varit särskilt bra. Det går aldrig bra när jag är hos mamma plus att jag hade hoppats på att gå ner mer efter förra veckan än vad jag har gjort. Men sammantaget har jag inte fått i mig så mycket kalorier tack vare allt spottande och kräkande. nej, nu är det dags för mer te i ångestdämpande syfte.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Du är duktig fortsätt kämpa <3



Jag kan inte ens spy längre :S fattar inte ibland går det ibland inte ... stört.



KraMar!!

2010-03-23 @ 11:42:00
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Ja precis fattar inte de heller.

Idag har inte gått åt helvete för mig med maten ;__; men det SKA bli en bra dag i morgon.



2010-03-23 @ 20:34:59
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0