Misslyckat

Både igår och idag har jag misslyckats grovt. Men det värsta är att jag aldrig någonsin har mått så dåligt som när jag bröt min kontroll igår och åt. Jag är så van vid att må mentalt dåligt och att ha ångest men igår var det rent fysiskt. Jag blev sjukt illamående, fick grymt ont i magen, feberkäslor med mera och det höll i sig ända tills idag.

Jag är livrädd för att få magkatarr eller någonting sånt för det kan utlösas av stress, psykiska grejer, magsyra o sånt som kan bli påverkat när man spyr och äter oregelbundet. Det kan man väl minst sagt säga att jag gör.

Kommentarer
Postat av: Wilma

Fin blogg du har! Jag läser, känner igen mig och tänker på dig!



Fick nyligen lära mig konsten att "klippa ut" de dålig dagarna. Om vi skulle trilla dit, äta och spy en kväll, så ska vi inte se det som ett totalt misslyckande och förstöra nästa dag också. Nej, istället ska vi klippa ut den kvällen och fortsätta vårt nya friska liv nästa dag.



För vi är verkligen värda att leva ett friskt & lyckligt liv! Försök ta hand om dig nu!

Kram, Wilma

2010-03-24 @ 23:50:12
URL: http://friskochfri.blogg.se/
Postat av: Isa

Tack för kommentaren! Du har en riktigt fin blogg du också :)



Precis som Wilma skrev fortsätt kämpa och försök fokuser på att det kommer en ny dag (precis som om det vore så enkelt). Håll ut!



Ta hand om dig, kramar

2010-03-25 @ 00:43:10
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0