Nej tack

Nu har jag varit ganska duktig. M hade köpt hem wienerbröd och pappa tjatade på att jag skulle äta ett men jag höll mig borta. Jag vetatt det inte borde räknas som någon större bedrift men varje gång jag lyckas säga nej är ett stort steg i rätt riktning.

Jag har lite ångest för idag. Vi ska fira F idag och det är egentligen jättekul men det känns jobbigt att jag måste äta. Jag som har varit så extremt duktig den här veckan. Om jag bryter det vet jag att jag inte kan få tillbaka kontrollen. Dessutom ska jag med familjen p åbio ikväll. Jag vet inte hur jag ska göra men jag vill definitivt inte bli tvingad att äta godis. Vindruvor kanske?

Förresten så får ni ursäkta alla slarviga stavfel i min blogg. Fingrarna slinter ibland.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla förbättrlingar är bra, även om de är små =)



(svar)Jag önskar att det vore bättre, men fan. igår låg jag väl på -300 eller något men idag har jag sabbat allt!

Jag är så kass...

2010-03-20 @ 14:56:51
URL: http://sero.webblogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Det känns bättre idag men nu är min mage så jävla full o jag hatar känslan ...

2010-03-20 @ 18:19:54
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0